Tuesday, May 21, 2013

Mal på eksplosjonsboks med kake i midten.

Hei hei.

Veldig hyggelig at du har lyst å følge meg og papirprosjektene mine :)
Begynner med å legge ut en mal jeg har laget på eksplosjonsboks med kake i midten som jeg ønsker å ha med meg videre i bloggingen min på blogg. no

Du må gjerne bruke maler jeg har laget, men da vil jeg at du linker tilbake til hvor du har funnet den.
Disse målene gjør at kaken blir veldig høy, så skal du ha mye pynt på toppen må du reduerer kakelagene med 1/2cm i hver etasje ;) 


Thank you for visiting me and my paper projects :)
I have made a tutorial on "explosion box with cake in the middle" that I want to take with me from my old blog.
Feel free to use the tutorial, but I really appreciate if you link back to me :)

I apologize for my bad English writing.
Please comment if you use this tut so i can see your results :) 


 


















Noen av bildene er kopiert fra min gamle blogg susannehalseth.blogg.no
Some of the pictures are copied from the old my blog.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld :)